Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
562 відгуків
+380 (66) 182-56-99
Beauty Store
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаВідправлення товару здійснюється на протязі 3-х робочих днів після дня замовлення. З тарифами з доставки ви можете ознайомитися тут: http://novaposhta.ua/.
  • Магазини RozetkaВідправлення товару здійснюється на протязі 3-х робочих днів після дня замовлення.
  • УкрпоштаАвансова передплата 100грн! (компенсація за доставку у випадку незабору посилки) Відправлення товару здійснюється на протязі 3-х робочих днів після дня замовлення.
  • Meest ПОШТАВідправлення товару здійснюється на протязі 3-х робочих днів після дня замовлення.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата на рахунокУточнюйте наявність продукції у менеджера перед сплатою!

Гарантія:

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ

1. Умови повернення та обміну товару
1.1. Право на повернення або обмін товару виникає винятково при виявленні виробничого браку.
1.2. Витрати на доставку товару у разі повернення або обміну покладаються на покупця.

2. Гарантійні терміни

2.1. Початок перебігу гарантійного терміну:
• Обчислюється з дати передачі товару покупцю
2.2. Тривалість гарантійного строку:
• 14 (чотирнадцять) календарних днів з моменту отримання товару
• Інший термін може бути встановлений:
o договором купівлі-продажу
o товарної накладної

3. Законодавче регулювання

3.1. Відповідно до пункту 5 статті 1 Закону України «Про захист прав споживача», гарантійним строком визнається період, протягом якого:
3.2. Відповідальні сторони:
• Виробник
• Продавець
• Виконавець
• Уповноважена третя особа
3.3. Зобов'язуються здійснити:
• Безоплатний ремонт товару
• Заміну товару на аналогічну належну якість

4. Винятки

4.1. Гарантія не поширюється на:
• Механічні пошкодження
• Порушення умов зберігання
• Порушення правил використання
• Природний знос товару

5. Порядок звернення

5.1. Для реалізації гарантійних прав необхідно:
• Зберегти товарний чек
• Зберегти упаковку товару
• Негайно повідомити про виявлені недоліки
• Надати фото/відео підтвердження браку

6. Заключні положення

6.1. У разі виникнення спірних ситуацій, які не врегульовані цими умовами, сторони керуються чинним законодавством України.

Умови доставки


         • Термін доставки — стандартний час доставки становить від 1 до 5 робочих днів залежно від регіону.
         • Вартість доставки — остаточна сума буде розрахована під час оформлення замовлення та залежить від обраного способу доставки та регіону.


Важлива інформація


Перед оплатою обов'язково уточнюйте наявність продукції у менеджера!
            • Будь ласка, перевіряйте комплектність та цілісність замовлення при отриманні.
            У разі виявлення пошкоджень або невідповідності, зв'яжіться з нами протягом 24 годин.


  Ми не несемо відповідальності за затримки, викликані службами доставки, але завжди готові допомогти у вирішенні будь-яких питань, пов'язаних із отриманням вашого замовлення.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner